Nabídka výzkumů trhu Insight Response – Oblasti
Testování návrhů reklam a produktů
Otestujte předem návrhy reklam, nových produktů, obalů, POS materiálů a dalších konceptů.
- Testy návrhů reklam
- Produktů, služeb, jejich konceptů a parametrů webových stránek
- Obalů, POS materiálů a dalších stimulů
MYSLÍTE, ŽE VAŠE PŘIPRAVOVANÁ REKLAMA BUDE ÚSPĚŠNÁ? A ZNÁTE ÚSLOVÍ O VZTAHU MEZI MYSLET A VĚDĚT ?
Již od 8.950 Kč
VíceAnalýza tržní pozice a značky
Zjistěte, jak si Vaše značka, výrobky, firma nebo prodejna vedou ve srovnání s konkurencí, jaké jsou Vaše silné a slabé stránky a jak nejlépe rozvíjet Vaše podnikání. Sledujte vývoj a trendy v čase.
- Analýza tržní pozice výrobku, služby
- Značky
- Obchodu, provozovny, řetězce
- Firmy
ZJISTĚTE, JAK JSOU VAŠE ZNAČKY A PRODUKTY VNÍMÁNY A JAK SI STOJÍ VŮČI KONKURENCI!
Již od 19.950 Kč
VíceSpokojenost a věrnost zákazníků
Zjistěte, jak jsou Vaši zákazníci spokojení a věrní, jak nejefektivněji dosáhnout zvýšení jejich loajality a jak si vedete ve srovnání s konkurencí. Sledujte vývoj a trendy v čase.
- Zvyšování zákaznické spokojenosti a věrnosti
- Zvyšování kvality poskytovaných služeb
- Měření jednorázově, opakovaně i průběžně
UDRŽTE SI SVÉ ZÁKAZNÍKY A NEPŘENECHÁVEJTE JE KONKURENTŮM!
Již od 8.950 Kč
VíceMěření účinnosti reklamních kampaní
Zjistěte, jak úspěšné jsou Vaše reklamní kampaně a ostatní komunikační aktivity a jak si vedou ve srovnání s konkurenčními. Monitorujte jejich účinnost průběžně.
- Vyhodnocení proběhlých kampaní
- Klasická reklama, online reklama, PR
- POS, promo i DM aktivity
- Jednorázově, opakovaně i průběžně
PŮLKA PENĚZ, KTERÉ SE UTRATÍ ZA REKLAMU, JE VYHOZENÁ OKNEM – VÍTE, KTERÁ JE TO VE VAŠEM PŘÍPADĚ?
Již od 18.950 Kč
VíceCenová citlivost a optimalizace cen
Nabízejte produkty a služby za optimální ceny, při kterých dosáhnete nejvyšších tržeb nebo zisku. Zjistěte, jak je cílová skupina citlivá na změny cen a jestli by se Vám vyplatilo spíš zlevnit nebo zdražit.
- Určení optimálních cen, s nimiž dosáhnete nejvyšších tržeb nebo zisku
- Doporučení, kdy lze zdražit a kdy je třeba zlevnit
ZMĚNOU CEN MŮŽETE HODNĚ VYDĚLAT I HODNĚ ZTRATIT – ZAŘAĎTE SE DO TÉ PRVNÍ SKUPINY!
Již od 38.950 Kč
VíceAnalýza trhu a spotřebitelů
URČENÍ VELIKOSTI A POTENCIÁLU TRHU
Zjistěte, jak velký je Váš trh – o kolik stávajících a potenciálních zákazníků jde a kolik celkem utratí.
VÍTE, KAM AŽ MŮŽETE RŮST?
SPOTŘEBNÍ A NÁKUPNÍ ZVYKLOSTI, MOTIVACE A ROZHODOVÁNÍ O VÝBĚRU PRODUKTU
Poznejte, jak a podle čeho se kupující rozhodují. Zjistěte, co bude Vaše výrobky a služby nejlépe prodávat.
NABÍZEJTE PŘESNĚ TO, PO ČEM ZÁKAZNÍCI TOUŽÍ!