Zjistěte, jak si Vaše značka, výrobky, firma nebo prodejna vedou ve srovnání s konkurencí, jaké jsou Vaše silné a slabé stránky a jak nejlépe rozvíjet Vaše podnikání.
Sledujte vývoj a trendy v čase.
Kvantitativní metodika a vzorek respondentů podle Vaší specifikace cílové skupiny.
Kdy využít - co můžete testovat
- Značky
- Produkty a služby
- Firmy
- Prodejny, provozovny
- Veřejně známé osoby (např. politiky, celebrity, sportovce atd.)
- Politické strany
- Sportovní kluby, hudební skupiny, filmy atd.
- Města, země a jiné turistické destinace
- Obecně jakýkoli objekt, který lze považovat za značku
|
Zjistěte, jak jsou Vaše značky a produkty vnímány a jak si stojí vůči konkurenci!
|
Co se dozvíte
Změříme pro Vás, jak silná či slabá je pozice značky sama o sobě, ve srovnání s normami a s konkurencí (pokud budete chtít sledovat i konkurenci). Popíšeme také, jak je vnímána, s jakými vlastnostmi je spojována a jakou má v myslích cílové skupiny osobnost. Můžeme pro Vás sledovat i vývoj v čase.
Sledované značky měříme na více různých kritériích. Jejich konkrétní skladba se projekt od projektu mírně odlišuje podle toho, jaké parametry jste při objednávce zvolili. Obvykle zahrnuje:
- Familiarita - souhrnné měřítko znalosti, zkušenosti a používání či nákupů
- Nákupní relevance - měřítko zájmu kupovat či využívat
- Obliba
- Celkové hodnocení a vnímaná kvalita
- Vnímaná cenová výhodnost
- Ochota doporučovat - takzvané NPS (Net Promoter Score)
- Celková síla značky - tzv. brand equity / brand commitment (měřítko popisující celkovou intenzitu vztahu cílové skupiny ke sledované značce)
- Vlastnosti spojované se značkou - funkční atributy, image, hodnoty a osobnost značky
Chcete se dozvědět víc?
|
|