Analýza tržní pozice
Zjistěte, jak si Vaše značka, výrobky, firma nebo prodejna vedou ve srovnání s konkurencí, jaké jsou Vaše silné a slabé stránky a jak nejlépe rozvíjet Vaše podnikání. Sledujte vývoj a trendy v čase. Kvantitativní metodika a vzorek respondentů podle Vaší specifikace cílové skupiny. Kdy využít - co můžete testovat
|
Zjistěte, jak jsou Vaše značky a produkty vnímány a jak si stojí vůči konkurenci! |
Co se dozvíte Změříme pro Vás, jak silná či slabá je pozice značky sama o sobě, ve srovnání s normami a s konkurencí (pokud budete chtít sledovat i konkurenci). Popíšeme také, jak je vnímána, s jakými vlastnostmi je spojována a jakou má v myslích cílové skupiny osobnost. Můžeme pro Vás sledovat i vývoj v čase. Sledované značky měříme na více různých kritériích. Jejich konkrétní skladba se projekt od projektu mírně odlišuje podle toho, jaké parametry jste při objednávce zvolili. Obvykle zahrnuje:
Chcete se dozvědět víc? |
|